Garmin NorgesCup Holtsmark 2025

Vi har gleden av å invitere til Garmin NorgesCup her på Holtsmark 14. og 15. juni

Norgeseliten skal igjen samles her på Holtsmark for å spille om heder og ære når NorgesCupen tar turen til oss. Vi gleder oss til å ta i mot spillere fra hele landet.

Under her vil du som spiller finne all praktisk info om arrangementet.

DJI 0367 1200px
Picture of Mikkel Opsahl

Mikkel Opsahl

Today's status

API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

Track condition

Søndag 16. juni fra kl 17:30 stenger banen på grunn av vedlikehold. Vi skal vertikalskjære og toppdresse alle greener. Banen åpner for spill igjen mandag 17. juni kl 08:40.