LAG NM DAMER 2020 2.divisjon

Norsjø golfklubb arrangerer Lag NM 18.-19.juli. De som har kvalifisert seg og skal representerer Holtsmark GK til Lag NM i år er Vigdis Fagerholm og Tone Bing Larsen. Tone ble klubbmester i fjor, etterfulgt av Vigdis på andre plass. De er begge ivrige golfere, og er deltagere på tirsdagsgolfen gjennom sesongen.

Det er tett program på Lag NM. Lørdagen spilles det 2 runder hvorav den ene er spilleformen Foursome og den andre runden er spilleformen Fourball. Det innebærer at de begge går 18 hull x 2 på lørdagen. På søndagen er det singelmatch. Det blir en travel helg, men vi Holtsmark GK ønsker damene masse lykke til. Vi heier på dere.

Dere kan følge både jentene og guttene ved å klikke here

Picture of Annelene Søyland

Annelene Søyland

Today's status

API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

Track condition

Søndag 16. juni fra kl 17:30 stenger banen på grunn av vedlikehold. Vi skal vertikalskjære og toppdresse alle greener. Banen åpner for spill igjen mandag 17. juni kl 08:40.